.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: فعاليت برخي دستگاه‌هاي اجرايي گيلان شفاف نيست

معاون پشتيباني و توسعه نيروي انساني استانداري گيلان گفت: بخشي از فعاليت برخي دستگاه‌هاي اداري و اجرايي استان شفاف نيست و افكار عمومي انتظار دارند مشكلات و مسايل بررسي شود.

علي اصغر بستاني امروز در جلسه ارزيابي عملكرد مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان در سالن الغدير استانداري افزود: برخي از دستگاه‌هاي استان با برنامه ريزي درست، فعاليت خوبي دارند ولي بعضي ديگر از دستگاه‌ها، بخشي از قانون را ناديده مي‌گيرند كه اين امر تبعاتي را به نظام وارد مي‌كند.
وي سنجش فعاليت در دستگاه‌ها را از اهداف برگزاري ارزيابي عملكرد مديران عنوان كرد و اظهار داشت: بايد تأكيداتي كه قانون برنامه چهارم در بحث ارزيابي عملكرد داشته است، مشخص شود.
بستاني ادامه داد: مردم بايد بدانند خدمات حاكميتي و زيربنايي و تصدي گري دستگاه اجرايي و اداري چقدر موثر بوده و چه اثراتي دارد.
معاون استاندار گيلان در امور پشتيباني و توسعه انساني گفت: سعي كرديم دستگاه‌ها را براساس طبقه بندي قرار دهيم و نمي‌توانيم شركت‌هاي دولتي را با آموزش دولتي و غير زيربنايي يكي بدانيم و لذا در چهار گروه دستگاه‌ها را در رقابت درست قرار داديم و سعي براين است دستگاه‌ها خوب برخورد كرده و به عملكرد كارآمدي نظام توجه كنند و متوجه باشند كه حركت ما روبه جلو است.
وي تصريح كرد: اميدواريم عملكرد ما در نظام طوري هوشمندانه و قوي شود كه بتواند مانند آينه انعكاس پيدا كند.
به گفته بستاني ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سه بخش سازماني، مديريت و كاركنان انجام مي‌شود.
بستاني عملكرد دستگاه‌ها در اجراي مصوبات سفر هئيت دولت را از ديگر موارد ارزيابي دانست و افزود: يكي از شاخص هاي ارزيابي ما برخورد با بحث اعتبارات عمراني است.
بستاني اظهار داشت: كاهش بحران‌هاي كارگري و اجتماعي، ورود سرمايه به استان و افزايش امنيت عمومي از مواردي محسوب مي شود كه در ارزيابي سيستم عملكرد مهم است.
معاون استاندار در امور پشتيباني و توسعه نيروي انساني گفت: توسعه صنعت گردشگري و ميزان پشتيباني از مقولاتي است كه امكان دارد در سيستم ارزيابي عملكرد دستگاه‌ها اضافه شود.
وي در بحث نظارت مردم از عملكرد دستگاه‌هاي استان خاطرنشان كرد: در سال 83 ميانگين رضايت مردم از 63 دستگاه استان 12/75 بوده و در سال 84،ميزان رضايت مردم از عملكرد دستگاه‌ها 79/74 درصد، در سال 85،48/77 درصد و در سال 86، 73/76 درصد است كه يك درصد كاهش دارد.
بستاني اذعان داشت: ميزان رضايت مردم از عملكرد دستگاه‌ها نشان مي‌دهد كه هنوز 25 درصد مردم از عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي و اداري گيلان ناراضي هستند و ما نتوانستيم خود را به مرحله‌اي برسانيم كه رضايت اين عده را جلب كنيم.
وي گفت: 33 دستگاه استان سال گذشته به موضوع ارزيابي عملكرد مسئولانه برخورد نكردند كه اميدواريم با ماحصل تلاش خود ما را خوشحال نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.